3 Mayıs 2013 Cuma

gülalek kurbanova's blog

Film Oluşturma Süreci
Bu çalışma çok verimli oldu benim için.Hem eglenceli hem sonradanda güzel bir şekilde kullanabilecegim bir çalışma oldu.Ben movi maker programını çok begendim.Bu çalışmada ben universiteyi nasıl kazandıgımı anlatdım.çalışmada dil olarak inglizce kullandım yani kendi okudugum bölüm.Inglizce kullanmam benim içinde verimli oldu.çalışmamda fon müzigi ve ses kaydı yaptım.Ve kendim resim çekerek o resimleri kullandım.Bu çalışmam benim gelecekte meslek sahibi oldugumdada faydalı olacagını düşünyorum.Çalışmamı izlerken çok duygulandım.Beğenmeniz dileğiyle.
























7 yorum:

  1. Filmin ve müziğin birbiriyle uyumlu fakat kendine ait fotoğraflar neredeyse hiç yok. Bence kendine ait fptpğraflarında olmalıydı. Ayrıca ses tonun da çok düşük. Ülkenizdeki uygulamaya çok şaşırdım. Eğitim her öğrencinin hakkıdır. Kendi ülkende okumuyor olman senin için kötü ama ben seni tanıdığım için çok mutluyum.:)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim güzel olmuş :) Sesin biraz daha yüksek olabilirdi..

    YanıtlaSil
  3. seste biraz sıkıntı var. Yinede beğendim.

    YanıtlaSil
  4. filmini çok beğendim canım sesin çok güzel ama biraz daha yüksek olsaydı daha güzel olurdu:))

    YanıtlaSil
  5. Yaptığın çalışmayı beğendim.Müzik ve hikaye uyumluydu. Ama sesin biraz daha yüksek ve tonlamalı olabilirdi.

    YanıtlaSil
  6. Evet çalışmanız size çok şey katmıştır umarım ve bu çalışmanın faydalarını mesleki hayatınızda da devamını getirmeniz diler ve çalışmanızda sesiniz biraz daha yüksek olsaydı daha da güzel olabilir.

    YanıtlaSil
  7. Çalışmanı beğendim canım ama sesin biraz daha yüksek olsa daha iyi olurdu :)

    YanıtlaSil